Przejdź do głównej treści
Aspen Prime Ski&Bike Resort - Strona główna
  • Resort
    • Historia
    • O nas
    • Dotacje KPO
    • FAQ
    • Galeria
    • Inwestycje
    • Kariera
    • Wydarzenia
  • Wellness & Atrakcje
  • Pokoje
  • Restauracja
    • Restauracja BOSQA
    • Bar
    • Bankiety
  • Strefa biznesu
    • Organizacja szkoleń i konferencji
    • Organizacja imprez integracyjnych
  • Rowery
  • Zwierzęta
  • Pakiety
  • Kontakt
  • tripadvisor
  • youtube
  • instagram
  • facebook
  • EN
Aspen Prime Ski&Bike Resort
  • Strona główna
  • Resort
    • Historia
    • O nas
    • Dotacje KPO
    • FAQ
    • Galeria
    • Inwestycje
    • Kariera
    • Wydarzenia
  • Wellness & Atrakcje
  • Pokoje
  • Restauracja
    • Restauracja BOSQA
    • Bar
    • Bankiety
  • Strefa biznesu
    • Organizacja szkoleń i konferencji
    • Organizacja imprez integracyjnych
  • Rowery
  • Zwierzęta
  • Pakiety
  • Kontakt
  • pl
  • en

FAQ

FAQ

Jest nam niezmiernie miło, że niebawem będziemy mogli powitać Państwa w Aspen Prime Ski & Bike Resort.

Państwa przyjazd już tuż tuż, dlatego poniżej możecie znaleźć garść najważniejszych informacji.

1. ZAMELDOWANIE

Gdzie mogę się zameldować?
Recepcja znajduje się w naszym obiekcie przy głównym wejściu. To właśnie tam można się zameldować i otrzymać wszystkie najważniejsze informacje na temat pokoju i pobytu oraz uregulować należności.

Od której godziny można się zameldować? Czy mogę przyjechać wcześniej?

Zameldowanie możliwe jest od godziny 15:00. Wcześniejsze zameldowanie zależne jest od dostępności pokoi.

Przed wcześniejszym przyjazdem prosimy o kontakt pod numerem telefonu 77 439 48 05 lub adresem mailowym: recepcja@aspenprime.pl.

Co muszę przygotować, by móc szybko i sprawnie zameldować się w Obiekcie?

Do zameldowania potrzebne będą tylko imię i nazwisko, dowód tożsamości oraz numer rejestracyjny samochodu.

Kiedy mogę rozliczyć pobyt?

Podczas zameldowania należy rozliczyć swój pobyt.

Dodatkowe usługi, np. gastronomia czy masaże zostaną rozliczone przy wymeldowaniu.

Czy w Resorcie jest winda?

Nie, ale istnieje możliwość pomocy we wniesieniu bagaży.

Czy Resort jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych?

Posiadamy 1 pokój przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Ułatwiony dostęp jest również do Restauracji oraz Sal Konferencyjnych. Niestety nasza Strefa SPA oraz Basenowa na dzień dzisiejszy nie są przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi.

2. RESTAURACJA I POSIŁKI

Jak wydawane są śniadania?

Obecnie śniadania serwujemy w formie bufetu w godzinach 7:30-10:00.

Jak wydawane są obiadokolacje?

Nasz obiekt nie oferuje obiadokolacji.

Serdecznie zapraszamy do korzystania z Restauracji a la carte. Link do menu: https://aspen.choiceqr.com/menu/online-menu

Czy mogę dokupić śniadania na miejscu?

Istnieje możliwość dokupienia śniadania na miejscu, najpóźniej dzień przed planowanym śniadaniem.

Koszt śniadania dla osoby dorosłej to 75 PLN.
Dzieci do 3 roku życia otrzymują śniadania za darmo po wykupieniu posiłku przez rodziców.
Dzieci 3-6 lat - 38 PLN.

Czy w obiekcie można skorzytać z Restauracji?

Oczywiście! Zapraszamy do naszej Restauracji BOSQA:

Restauracja czynna w godzinach 13:00 - 22:00 (zamówienia do 21:45).

Bar czynny w godzinach 11:00 - 23:00.

Jak działa Room Service?

Room Service - dostarczanie posiłków i napoi do pokojów. Zamówienie można złożyć telefonicznie pod numerem 300.
Koszt usługi to 30 PLN. Ostatnie zamówienie przyjmujemy najpóźniej do 21:45.

Jestem wegetarianinem, mam alergię pokarmową lub stosuje specjalną dietę - czy jest szansa na przygotowanie osobnego menu?

Wszelkie informacje związane z alergiami pokarmowymi czy innymi preferencjami żywieniowymi muszą być przekazane podczas dokonywania rezerwacji. Będziemy mogli wówczas odnotować taką informację oraz przygotować posiłki zgodnie z życzeniem.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Płatność za zamówienie w Restauracji BOSQA czy Room Service może być realizowana zarówno przy składaniu zamówienia, jak i dopisana do rachunku końcowego za pobyt w pokoju. Akceptujemy płatność kartą i gotówką.

Gdzie napijemy się czeskiego piwa?

W naszej restauracji BOSQA lub w Mikulovicach (Czechy)

3. STREFA WELLNESS

Czy można korzystać ze Strefy Wellness i Strefy Basenowej?

Strefa Wellness jak i strefa Basenowa są dostępne bezpłatnie dla Gości naszego obiektu w godzinach 10:00-22:00.

Gdzie mogę się przebrać, zostawić rzeczy na basen?

Zapraszamy do skorzystania z szatni, które znajdują się przy wejściu głównym do strefy SPA. Kluczyk od szafki można pobrać w Recepcji obiektu. Opłata za zgubiony klucz to 50 zł.

Czy mam zabrać ręcznik z pokoju?

Pareo do saun można pobrać bezpłatnie w Recepcji.

Szlafroki dostępne są w Recepcji.

Gdzie oddajemy zużyte ręczniki basenowe oraz pareo?

Zostawiamy w Strefie SPA w specjalnie przeznaczonych koszach.

(Ręczniki pobrane z Recepcji mogą Państwo zachować na cały pobyt)

Czy sala fitness działa normalnie?

Tak, strefa fitness jest dostępna dla Gości - wyłącznie dla dorosłych i młodzieży powyżej 16 roku życia.

4. SERWIS POKOI

Czy mogę zamówić sprzątanie pokoju?

Codziennie w godz. 12:00-16:00 odbywa się serwis niepełny (uzupełnianie papieru toaletowego, opróżnianie kosza na śmieci).

Serwis pełny (wymiana pościeli, ręczników na życzenie Gościa oraz odkurzanie) odbywa się co 3 dobę pobytu w godz. 12:00-16:00 .

Jak wygląda serwis pokoi?

Usługę należy zgłosić w Recepcji głównej, a następnie wywiesić zawieszkę na drzwiach. Sprzątanie odbywa się na życzenie Gości i pod ich nieobecnością.


5. WYMELDOWANIE

Do której godziny można się wymeldować? Czy można zostać u Was dłużej?

Wymeldowanie jest do godziny 11:00. Przedłużenie godziny wymeldowania jest dodatkowo płatne w Recepcji.

O możliwość późniejszego wymeldowania zapytaj w Recepcji w dniu poprzedzającym wyjazd, ponieważ zależy ona od dostępności pokoju.

6. DODATKOWE INFORMACJE

Mam pytanie dotyczące pobytu. Gdzie mogę się zgłosić?

Recepcja jest czynna całodobowo. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania.

Czy można przechować sprzęt sportowy?

Oczywiście! Na miejscu znajduje się narciarnia do przechowania sprzętu.

Chciałbym się zrelaksować podczas pobytu, czy można skorzystać ze SPA?

Zapraszamy do skorzystania z indywidualnych zabiegów. Prosimy o wcześniejszą rezerwację zabiegów, aby dobrać dla Państwa najbardziej dogodny termin. Link do ofert: KLIKNIJ TU

Jestem tutaj pierwszy raz i chciałbym lepiej poznać okolicę, od czego mam zacząć?

Zapytaj w Recepcji o informator z atrakcjami lub mapkę okolicy.

Zachęcamy także do śledzenia naszych atrakcji na stronie i mediach społecznościowych, gdzie na bieżąco informujemy o tym, co dzieje się w naszym Obiekcie!

WiFi: sieć otwarta „ASPEN”

Numery wewnętrzne:

Recepcja: 100

Restauracja: 300

Pokoje

Zobacz, jak wyglądają nasze pokoje i apartamenty
room image

Pokój typu Superior

już od 284 zł /noc
  • Maks. osób 2
Szczegóły
Bestseller
room image

Pokój typu Deluxe

już od 685 zł /noc
  • 50 m2
  • Maks. osób 4
Szczegóły
Pokaż wszystkie
Aspen Prime Ski&Bike Resort
Podlesie 52
48-340 Głuchołazy , PL
77 43 94 805 recepcja@aspenprime.pl
Pokaż na mapie
Copyright © Aspen Prime Ski&Bike Resort 2025
  • RODO
  • Prywatność
  • Regulamin Voucherów
  • tripadvisor
  • youtube
  • instagram
  • facebook
created by

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności. Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez OPERATOR ASPEN PRIME SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Budowlanych 64,, 45-123, Głuchołazy Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w .

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane